5 girls on 459

jag och robin promenerade till ica efter en kort dag i skolan. onödig dag med. onödig vecka, är klar med allt som ska göras. ica var fullt av gamla människor och jag tycker dem är så söta när de ska dra olika kort och minnas sina koder.

sen vandrade jag mot mormor och morfar. fikade, lockade hår och diskade. dagens händelse för dem var grannens hemska julkrans på dörren. det är bara att nicka och hålla med.

mormor
- tycker du inte lisa att hon inte har någon smak alls? aldirg ilivet att jag skulle ha en sån krans.. nästan man skulle hjälpa henne att göra en..

jag
- jadu den var väl inte den finaste...

morfar kommer in
- pratar ni om den där groteska kransen? den är så hemsk......

när jag kom hem la jag mig i ett långt bad. jag tycker det är jobbigt att bada då jag absolut måste ha sjukt varmt vatten hela tiden. måste fylla på nytt vatten hela tiden.. nu ligger jag här och tänkte spendera resten av eftermiddagen med serier. kanske ska jag sova en stund med. ikväll är jag sugen på att baka något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0