är jag töntig

tiden går fort när man har roligt. sen sst har jag hunnit med både det ena och det andra. lyckad utgång, seg lördag - hämtat hem ett xbox 360 och jag är fast i fable 2. bästa spelet in my heart. söndagen spenderades därför framför detta spel.. woops. sen åkte jag f och c till östraryd och jag trodde att jag skulle dö på köpet. och det gjorde jag nästan med. sen hämtade vi två galningar och såg på 3D film hemma = fail. måndag tisdag onsdag har bestått av jobb jobb jobb och jag känner hur tunga mina fickor blir av alla pengar. det känns skönt.

det har dock hänt något. jag har blivit så sjukt förkyld!! och idag är det nyårsafton. kul att min hals är svullen och att näsan rinnner likt nilen. men det är bara att bita ihop snart ska vi ner mot willys och handla mat till 16 persone och sen ska den lagas med. och ätas och sen ska det firas och skålas. kul!

föresten. idag är det sista dagen på 2009 - ett år fullt av äventyr, kärlek & tårar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0