det är inte mig du ser

okej. det är sjukt väder ute.

idag var sista dagen i skolan. imorgon är det avslutning. jullov. okej nu när det är så mycket snö har jag lite julkänsla. idag har jag fått glädjande besked och redovisat ätiti pepparkakor och druckit kaffe. ikväll ska jag till filip. josefin kommer och vi ska laga god mat och se på film.

livet slutar inte att förvåna mig. inte människor heller. det händer så mycket imitt liv hela tiden och det känns som jag tumlar runt i lössnö. ibland smälter den men ibland växer högarna så man inte kan gå igenom dem. men jag kan. jag kan gå igenom vilken jävla snöhög som helst. det går inte att lägga sig ner och frysa ihjäl.

det löser sig. allt löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0