pussas

tillbringade eftermiddagen på sjukhus, lockade mormorshår. kramades. övningskörde runt runt på norrköpings jävla gator. pain, dock är jag guden bakom ratten. filip lagade mat åt mig, myste. promenad i kylan. oro. fredag. helg!

skickades bak ganska många år i tiden när mamma och jag åkte hiss på sjukhuset. minns hur det gällde att ta satts när man sprang ut ur bilen när den parkerats. springa genom tunneln och skrika så det ekade högts. vinst vunnen. sen hinna fram och slå pinnkoden. 4679, minns den fortfarande. vinst vunnen. och sen. först in i hissen. trycka på den gröna knappen och stänga ens motståndare ute. vinst vunnen. först att plinga på dörren och ge största kramen. vinst vunnen. dock var jag minst och blev oftas undanknuffad. men mormor och morfar kramde mig ändå. vinst vunnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0