ah jag vet

vaknade i panik. bad dreams bad dreams. åt lite frukost somnad om. vaknade i panik vad är klockan vad är klockan? stress stress stress. gå till skolan. har insett att jag möter precis samma människor varje dag. Det är kul att se vem som är först i morgon rutinerna. idag var jag före tanten med de äckliga hundarna men efter killen med hunden som ser ut att vilja bita mig varje gång. kommer till skolan och inser att det enda som ska göras innan tio är ett betygsamtal. VARFÖR gick jag hit???? längtar hem.

insåg precis att vi ska till stockholm på onsdag. ganska trevligt avbrott i vardagen. nu ska jag fråga om johanna tyckte extra materialet om ensam mamma söker var bra. för det tyckte jag. fällde nästan en tår. hon tittade på det. men det var reklam'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0