det ser lite ut

söndag. en dag som är underskattad, jag underskattade den förut. nu¨
jag älskar söndagar!

filip och jag har varit i stora stan. fikat, shoppat lite och bara strosat runt. gårkvällen spenderades hos elias, mys. filip är avundsjuk på mig när det gäller att köpa underkläder. det bor nog en liten hon inom honom långt långt inne.

en söndagsmiddag hos mormor avklarad, mys mys mys och nu har det laddats upp med chips och dipp inför finalen av ensam mamma söker. undra vem som vinner..

om söndagsångest
söndagsångest kan vara bland det jobbigaste som finns. jag har haft det så jävla många gånger. ångest för att helgen är slut, kanske något man gjort under gårkvällen, ångest för skola dagen efter, ångest över skolarbeten. På allt detta brukade jag lyssna på platta efter platta av kent. man kan inte lyssna på kent utan att bli deprimerad. eller jo om man mår bra. mitt botemedel mot söndagsångest kallas att inte tänka på att det är söndag. att göra saker istället för att ligga och dega i sängen eller soffan. var med någon du älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0