dududummiii

torsdag! fredag imorgon, helg helg helg! dagen har varit bra, gått fort och jag har varit glad. sitter och lyssnar på musik och på vårt köks bord ligger en halv lime. undra varför. träningen i går förvärrade min träningsvärk och barnpassningen hade brist på barn. kvällen var mysig och min bror var hemma. filip är världens bästa och det är även mitt liv. längtar bort härifrån, (miljonte gången jag säger det) men samtidigt så får jag panik av tanken att jag är klar med skolan om ett halvår. jag har ju alltid gått i skolan.

det regnar ute. grått trist precis som hösten ska vara. för att göra allt ännu lite gråare kan man räkna lite matte på det. klart jag gör det då. jag är ju en såndär grå och trist människa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0