hihi

onsdag och en sovmorgon. kom till skolan och insåg att jag hade en lektion. om två timmar. say whhhaat. kollade mitt schema för efter jullovet. går typ inte i skolan. mutcho niccce. åt lite fiskgratäng tummen upp. redovisade lite tummen upp. svenska b klart tuuuummmen upp! snart dags att åka ner till jobbet och göra marsipan hahahah. kul. snart jul. sen barnpassning med frida frutten. sen onsdag kväll - torsdag närmare sig - fredag närmar sig



 hittade en fin bild från unp resan. kan inte förstå hur jag kan se så intresserad ut? Jag minns att jag inte fattade ett dugg av vad den galna amerikanen sa. Det roligaste är Emma till vänster vid statyens rumpa. Varför tar hon kort? Varför? Min mapp med usa bilderna är det över 1500 bilder i - hälften består av statyer bilder. unp var bland det bästa jag gjort. önskar jag kunde turn back time lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0