jag förstår inte

söndag. måndag imorgon, ledig sådan. sjukt välbehövligt och skönt! min dag kommer spenderas med Linnéa och projekt arbete :) helgen har gått fort. den har varit bra. åkte till mos och firade hennes 18årsdag efter jobbet igår, jobbet som förövrigt var helt okej med en nice tjej. Moa fick en homemade present. Kvällen bestod av bowling, god mat trevligt sällskap och för min del en hel del sömn.

idag har jag brummat bil och jag är en riktig klippa på det. lämnat in älsklade pinky ( älskad och älskad..) på lagning och hoppas på att kunna påpengarna tillbaka (dock inte så troligt)

nu luktar det potatisgratäng i mitt hus och innan den ska ätas ska jag göra lite bus. hihihi

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0