jag känner att du älskar mig

en kladdkaka al la lisa står i ugnen, mina kladdkaror är de bästa i världen.det är för att gör dom på spisen med ett hemligt recept utan bakpulver. bakpulver är fail för kladdkakor. i kylen står chokladgrädde med daim i. denna kaka kommer bli succé. bra för det som firas idag :)

räknat en del matte idag. känns helt okej, och ska fan i mej klara nationella provet om en månad! här har jag slitit med mattefan så nu ska jag göra det bra med. annars har kvällen spenderats med dem jag älskar alldra mest. har på senaste veckorna fått sjuka tvångstankar, som jag inte blir av med. jag ser framför mig hur mamma blir överkörd på väg till tåget, erika sjuk hemma i göteborg i sin lägenhet, filip nerslagen och mördad eller pappa och emil i en bilolycka. detta är bland det sjukaste jag upplevt då jag inte kan skaka bort skiten. det går inte. det gör mig så fruktansvärt rädd för livet och det vill jag inte vara.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0