linnea har fler läsare än mig SÅ ORÄTTVIST

johanna och jag tog våra cyklar och åkte till vår gamla skola ramunder. det första som hände när vi steg in genom dörrarna var att vi fick en käftsmäll av "ramunder doften", ångesten kom krypandes i halsen, minnen av äckliga korridorer och en obehagskänsla från dagarna i åttan. Johanna var till och med nära på att kräkas. tänk hur det hade sett ut - hihi

sen möts vi av en kille (han var högst 150 cm) 
- TJA TJEJER!! VILKA ÄR NI???
- Vi kommer frå...
- VILKEN DAG ÄR DET IDAG??????
- Det är tisdag..
- FAN ÄR DET SANT TISDAG FETT SKÖNT, SHITT JAG BÖRJAR 11.10 CHHHHIIILLL!!!
- TJARRÅ BRUDAR
- Hejdå...
- KAN JAG FÅ ERA NUMMER FÖRESTEN?...
- Eh nej..

Johanna och jag stirrade på varandra och bröt ut i gapskratt. Sen möttes vi av x-antal hätiga killar till och lyckades iallfall genomföra det vi skulle i en klass. Go go.. när vu går ut säger johanna

- Lisa vi ska hit två jävla gånger till..
- Helvete

När jag gick i ettan längtade jag tillbaka till ramunder. jag kommer aldrig göra det igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0