när du säger det så tror jag dig

hade tänkt att vara smart och inte gå och lägga mig igen efter frukost. brukar ju hända att jag försover mig och det kan man ju inte göra när man ska till stockhoooolm! och se, nu sitter jag är på tok för tidigt, helt klar. varför sov jag inte lite extra?

igår hände en sån hemsk sak när vi kläckte ett ägg. den där vita klumpen som är i ägget var mycket större än vanligt. jag började nästan gråta. det var en lite för utvecklad kycklingbebis. nu vill jag inte äta ägg på ett tag.

spelar lite melissa horn så här på morgon kvisten, måste va sveriges finaste röst!

om svek
det jobbigaste med svek är är konsekvenserna av det. varför sviker man människor omkring en? kanske för att i slut ändan handlar det bara om ditt eget bästa ändå? Alla männiksor definerar svek på olika sätt, det kan även leda till att man blir sviken även om personen som svikit en inte vet om det. jag sviker, du sviker, alla sviker. det går inte att undvika. jag ångrar många människor som jag svikit, jag vill inte va så. men frågan är, vad gör ondast. att svika eller bli sviken?

föresten hade jag en sån fin dröm inatt. den var bara fylld av glädje och en rad jobbiga känslor som rann av mig. men nu är jag vaken och känslorna finns kvar.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men gumman, äggen som vi äter från hönan är väl obefruktade? Andas... Andas...

2009-11-12 @ 13:29:47
URL: http://degradations.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0