sjukt gott

ikväll tog vi en myskväll. en sån kväll man unnar sig att vara lat och bara låta tiden gå utan att göra egntligen något. filip är som en barn, han hat tjatat i över en månad på att vi ska baka allt ifrån pepparkakor till knäck till lussebullar och jag har sagt att vi ska vänta tills jul. haha. minns förra hösten då vi hade söndagsmys och bakade pepparkakor i början på november. när vi satt och pratade om gamla julkalendrar i skolan idag fick jag ett plötsligt sug efter jul. så nu bakar vi lusskatter. det luktar saffran i hela huset och filip ser ut som någon slags hemma man som inte gör annat än att baka hela dagarna. snart ska vi kurra ner oss framför tv:n tända lite ljus och mysa. jag ska dricka varm mjölk. lisa brukar tycka jag är äcklig när jag gör det. men jag älskar varm mjölk

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var också tider det / maria

2009-11-24 @ 21:08:09
Postat av: Anonym

det var också tider det / maria

2009-11-24 @ 21:08:16
Postat av: Frida the one and only!

Ey, får känslan att suga på mammas tutte med varm mjölk?

2009-11-24 @ 23:07:54
URL: http://fridapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0