vart dom gömde sina byten

en dag på jobbet avklarad! mina stjärnor gör varje dag 7 timmar betaldtid till inte ett dugg jobbigt alls. nu är det redan mörk ute. väntar på robin som ska komma hem. ikväll blir det mys med ett coolt gäng. bara bestående av coola människor.

jag har även slagit mig på knät är jag skulle torka benen efter duschen. Jag slog mig på handfatet JÄVLA hanndfat. överdramatisk som jag är slängde jag mig på golvt och skrek att jagmåste sy!!!

konstaterat en sekund senare
- lisa du blöder jätte jätte lite.

men det kändes som jag skulle behöva sy ju?
tur att min riddare på vithäst kom med ett plåster till mig


Kommentarer
Postat av: hej

hehe du lyckas med allt XD

2009-11-16 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0