vilka x är det?

idag har jag träningsvärk i hela kroppen. det gör mig glad. eftersom jag har träningsvärk i hela (PS MARJAN HÄLSAR) kroppen så bertyder det att jag tränade hårt i går.

sen däckade jag hemma i soffan. nu är det onsdag = jag har två cpredovisningar. känns som mina ögonlock hänger vid hakan. förstår inte varför jag aldrig blir pigg av att sova.  vill bara ligga kvar under täcket. varje dag..

idag ska jag köra bil och gå till min mormor och morfar och äta. vakta barn och ikväll ska min familj, som vanligt låssas att det är lördagskväll. fy fan vad jag ska mysa.

när jag cyklar på min cykel tittar alla på mig. den låter som en lastbil. jag har försökt laga den men det går verkligen inte. folk får fortsätta titta.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du kommer att vara bäst på redovisningarna, varken förintelsen eller svenskan är ju några problem. Att cykeln låter tycker jag bara verkar charmigt.

2009-11-04 @ 09:10:50
URL: http://degradations.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0