det lukatr kobajs harlort och allt där imellan

phu! nu är jag hemma efter min linköpingsvistelse. jag begav mig mot stan igår och spenderade lite tid med linnea och elin innan bror min hämtade upp mig. vi promederade i linköping lagade mat, emil insåg då han slängt in kycklingen att den skulle ta 1,5 timme i ugnen... vad fgör en bergholmare då? skär den i bitar såklar. woop tillagningstid reducerat med en timme. sen såg vi på tv lite och skrattade. sen vägrade min bror att köra mig klockan sju på morgonen så jag tog min kompetens och åkte buss till johannelund. selma talde tydligt om för mig att hon hade väntatr i åratal på att jag skulle komma. hon hade vaknat på natten och frågat min farbror om jag äntligen hade kommit.

dagen spenderade vi med att leka med barbie, måla, cykla, steka pannkakor, gunga, spela fotboll, leka mamma pappa barn (selma var en hamster varje gång) spelat dator. vi har gjort allt helt enkelt. jag är skapligt trött men är ganska säker på att jag har världens finaste och smartaste kusin. hon älskar faktist mig och jag är hennes bästa kusin den ni! nu väntar- soffan mat mys kärlek film och sömn..

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0