det smakade bra

datorn piper lite. undra om den med ska gå sönder. undra vad det är med mig och datorer. undra varför jag har haft sönder ett par och min nu är på lagning. kan inte sitta kvar här, får panik. en eller två sekunder när ska den gå sönder. hoppas på en halvtimme så jag kan sitta kvar.

imorse var det frost. jag skrapade rutorna på bilen och brummade iväg. mamma är imponerad på mig. jag med. stolt över mig själv. jag är duktig. idag är yttligare en sak avklara, ett steg närmare. pust. just nu känns det som mina tankar är fokuserade på celler. blod. tarmar. det får mig att bli illamående. gillar det inte. vill bli av med det.

en fin vän och en film. roliga ljud och skratt. förut flög en fågel in i fönstret här med. jag hoppade upp och kollade ut. konstaterade att den inte hade dött. igår kväll var mysigt. raggsockor och åtta olika kakor. håller tummar för en vän på ett sjukhus. kommer gå fint.

kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0