det var jätte trevligt

trevligtidag hoppade jag (inte) upp ur sängen tio i sju när klockan ringde. min säng och allt som hörde den till denna morgon lockade att skolka från jobbet = man kan få sparken. så jag tog mig segt upp.

dagen gick fort och lisa och jag skrattade lite. en pappa och sin son skulle fika.
-vad vill du ha gubben?
- en bulle med sånt gult i! *perkar ivrigt*
- en solbulle? vill du inte ha en vanlig bulle?
- nej kladd!!
- vad vill du dricka då?
- cola!!!
- vill du inte ha mer?
- nej cola!!
- ja då har vi bestämt oss! En kanelbulle, en päronmer och en kaffe tack!

Okej? stackars lilla barnet.

idag är det lördag och jag vet inte vad som är planerat= 0 är planerat. det gråa vädret gör mig seg och tråkig. men nu är det lov så det spelar ingen roll. jag har över en vecka på mig att hinna med massor.

kisses


så här ser det ofta ut när min familj är på semster. i hyrd bil påväg mot en stand som vi trodde existerad. det som hände var att vi kom till ett stup efter en timme. vart är stranden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0