i mexico

nu har jag tagit en spruta i armen. rakt in i muskel pang pang och woops jag med astma i svininfluensans riskgrupp har de små baciellern i mig som skulle skydda mig om "den nya" influensen sprider sig och får hela min skola att insjukna!! egentligen tycker jag det är lite överdrivet, men min lilla mamma är så orolig att hon allt är värd ett litet stick. rätt häftigt skulle det ändå vara om jag var den enda friska varelse på skolan!

tisdagarna i mitt liv brukar vara korta sköna dagar utan ansträgning. jag vet inte vad som hände men denna tisdag har kännts som en evighet. möjligtvis kan det bero på detta otroligt mystiska och gäspframkallande väder!

nu. stuvade makaroner. högt upp på listan i lisa bergholms liv. för övrigt känns markus krunegårds skiva prinsen i pekning som allt annat han gjort. jag vet inte varför men sen hultsfred har jag slutat lyssna på honom.



Kommentarer
Postat av: hej

hej jag har sett att du har väldigt coola och häftiga kläder kan inte du vissa lite kläder som du har på dig... är väldigt nyfiken :D

2009-10-31 @ 00:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0