jag ska ge allt jag säger att jag har

inatt fick jag sova lite bättre. att orka gå upp till och åka till skolan nono. febern har kanske lagt sig lite iallfall.
inatt drömde jag om handbollen. och nu sitter jag och saknar den lite. saknar alla sena kvällar med världens finaste människor. saknar alla knäppa stunder med frida och maria. tänker på hur många timmar, hur många år. men ändå känns det på någotvis skönt.

i skogen uppe hos oss leker ett dagis. dom väckte mig tillochmed imorse. en liten kille är ute på ängen och leker helt själv. jag vinkade till honom men han såg mig inte. :(:(

imorse såg jag att filip vunnit den där jävla tipspromenaden. hummm.... hoppas jag fårf vinsten. har ju lite hemlig fakta annars....

imorgon kära läsare är det fredag och sen är det lov! hur sjukt är inte det. imorgon får jag lön med. vilket känns som att det ganska lätt går att säga att imorgon är en bra dag. melissa horns nya skiva är med bra. och nu ska jag fixa till bloggen lite.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-22 @ 12:13:03
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Jacqueline (en av de som driver moiettu)

Ha en bra dag :)

2009-10-22 @ 14:35:52
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hej du! Vad tycker du om min nya design? =)

Ta hand om dig!

2009-10-22 @ 14:49:23
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: anna

Vad tycker du om pussbiljeter? ;)

Postat av: Anonym

det var tider det du,jag o frida!

2009-10-22 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0