ska du åka med stil, gör det med mig

inatt har nog varit en av de värsta nätterna på länge. de små bacillerna i min spruta väckte liv i min lilla kropp. Två vaknar jag av att mamma kommer in i mitt rum och frågar varför jag ringt henne. Ringt henne? Va? Jag svarar att jag råkade komma emot knappen. Jag känner hur jag är helt kalsvettig och att min högra arm känns som den väger minst ett ton. jag vaknar några timmar och ligger då i mammas säng?! Mamma berättar att jag yrat i snart två timmar, pratat i sömnen rört på mig, gråtit. va fan tänkte jag och undrade fortfarande varför jag hamnat i mammas säng. Tydligen hade jag sagt till henne att jag vandrat runt i vårt hus en halvtimme och suttit framför tvättmaskinen i en kvart. Men va... På min mobil såg jag sen på morgonen att jag först ringt till mammas arbetsrum på skolan och sen ett annat mobilnummer och tillsist hennes riktiga nummer. alltså, vad vill dessa baciller mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0