ta bort

oj. jag glömde bort min blogg. glömde bort att man ska uppdatera och så. min statestik sjönk!! från nio läsare till en. Buu. måste ta tag i det här, men jag har haft annat att ta tag i. hoppas mina nio läsare inte har övergivit mig helt och hållet. hopps hoppas hoppas. *hålla tummar*

helger är dagar jag orkar skolan för. skulle jag inte veta att snart är det helg så skulle studenten kännas som den va på andra sidan jorden. dit jag vill åka sen.

helgen var iallfall fin. fina vänner och fin filip. fina föräldrar och extremt fina arbetskompisar. finaste jag vet, jag lyckades skratta tills jag grät hela vägen hem. sen fick jag lugna ner mig. jag har även lyckats med att göra en film med jonna. det tog bara tolv timmar eller något. vi trodde väl att det skulle ta en. på sinhöjd två.

jag vill att linnéa ska fotografera mig, jag vill att andra linnea ska komma hit, vara frisk. nu på fredag är det inte helg, det är lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0