take me down

who are you?

nyss hemkommen från skogen. jag sprang några varv, tänkte att det känns underligt att springa själv. förr brukade jag vara omringad, för elle efter, ett helt gäng. Så många var vi. Det var faktist ganska skönt att vara själv. springa precis den vägen jag ville och i den takten (mest takten) hiihi. min förklylning kommer inte va glad på mig nu.

snart ska jag begrava mig i böckerna om celler och tarmar osv igen. ikväll ska jag mysa med två coola prickar. det är verkligen höst nu. dags att köpa en vinterjacka. förhoppningsvis får jag pussa världens finaste människa med.


Kommentarer
Postat av: hej

jag har inte övergivit dig :D..

du är en rolig prick.

men vem är världens finaste människa?

2009-10-20 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0