vem är det?

imorse var min mammas röst så sjuktt lik amanda var det. jag ruskade på mitt huvud och tänkte att jag var för nyvaken. sen tänkte jag snällla snälla mamma säg att du inte låter som amanda var det nästa gång du säger något. jag stod med mitt hår som stod åt alla håll med uppspärrade ögon och när mamma öppnar munner ingen låter hon som amanda var det IGEN!! Panik!! jag har mm aa hihi rösten i mitt hem. skaka skaka skaka huvudet det är inte amanda lisa det är din mamma.

sen fick jag varm oboy av mamma och amanda var det var helt borta. phuu tack gud.

en liten sväng på stan. lyckades fixa en super outfit till kvällen för hundringen. allt går med lite lisa vilja. hämtade upp min syster på stationen. helt plötsligt var hela min familj hemma. mamma pappa emil jag erika mormor morfar. det var så länge sen. imorgon kväll ska vi mysa. ikväll ska jag dansa.

big in japan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0