HEJ

helgen är slut, måndag är slut. ifredags klädde maria och jag ut oss till spice girls och åkte till lisa på barnkalas! en riktigt trevlig kväll där viskleken och fiskdammen var mina top två! sen försökte jag få tyst på gerry med..
lördagen bestod av jobb och sen vidare mot stan och durksalget för att firar hb, där fick vi vänta på maten allt för länge men det var gott ändå! efter det skulle vi ta klackarna och gå mot matilda i ektorp men att gå den sträcka uteslöt vi snabbt.. efter en vistelse hos mattis åkte vi vidare mot otten. där dansade vi fötterna ömma och äntligen fick lina höra främling efter allt för många önskningar. hon blev så rörd att hon tackade DJ:n. Efter Lite pomme på bussen och pussar av filip somnade vi i sängen väldigt gott!
söndagen bestod av mycket bilkörning och grillad mat! Oerhört mysig dag som avslutades med en långpromenad. Idag har jag tagit körkort och det känns så extremt skönt att jag klarade det! Jag är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0