HOVET DÅ

jävla sista dag på lovet... känns INTE okej!
igår var vi på 3D bio, det här nya ni vet. man får ta glasögon när man går in och sen känns det som att man själv lever i filmen. frida tog två glasögon för att vara på den säkra sidan. sen levde vi bland avtarer i några timmar och efter två var vi väl lite okoncentrerade.
igår bockade jag även av halkan. en kille i min bil varvade upp till 5000 var på varje växel. jag gömde mig bakom min halsduk när bilen snurrade runt runt.
idag har linnéa och jag varit hos nt och blivit intervjuade, snart ska jag äta oxfilé och bara njuta av livet. hela familjen tajkon är samlad. imorgon ska jag dock upp klockan sju. Hell yeah!
glömde att nämna att maria skulle skaka sin sidesallad men glömde stänga locket ordentligt det var roligt och hon hade dressing på ögonbrynen som hon åt av under filmen. mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0