JAG FACINERAR DIG

sitter som ofta i datasalen. är här tidigare idag för att jobba lite. snart kommer en våg av arbeten över mig känner jag. ska bli intressant och se om jag klarar det. snart är det sommar och mankan gå med bara ben, ha linne på sig hela natten, åka båt, sola, bada, äta glass.

Efter sommaren kommer hösten. Här om dagen pratade jag med en tjej som ska börja gymnasiet. Hon var nervös, helt plötsligt slogs jag av tanken att det känns så jävla länge sen jag började gymnasiet. Hur annorlunda jag var. Det skrämmer mig att livet förändrats så mycket på tre år. Hur kommer då resten av mitt liv utvecklas?

idag kommer jovan och dina, jonna och jag ska brumma in och hämta dom sen. Ikväll väntar handbollen och mina 24 ungar. inte många 19 åringar som har 24 tioåriga barn!


Kommentarer
Postat av: Catti

tack, nu har jag det :D jag hade i alla fall skrivit grattis till körkortet som jag antog att du tagit då! :) pusss!

2010-04-29 @ 15:13:49
URL: http://actti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0