KÄRLEK

jag gick upp tidigare för att plugga, bli av med lite skit. vill kunna göra allt som ska göras innan studenten och vara klar med skolan 1 maj. men det går inte.. räknar dagarna till det är slut på det här.

det regnar ute idag. ser grått och trist ut. igår var vi på basket. det är faktist roligt måste jag erkänna. maria och karin satt i bilen på parkeringen i över en timme innan matchen. det kallar jag fans..

idag ska jag överleva skolan, gå till mormor, barnpassa och sen mysa med filip hela kvällen. jag vet att morfar är borta nu. han kommer aldrig vara här när jag kommer hem från skolan, vi kommer aldrig dricka kaffe igen, spela en omgång byggkasion och han kommer aldrig mer hjälpa mig med alla tusen punkteringar på min cykel. så fort jag är någonstanas där han kunde varit så påminns jag. men jag vet att han bad mig att göra mitt bästa och det ska jag fan göra.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tänker på dig ska du veta <3

Ses nästa vecka ?

2010-04-21 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0