OLIKA KOMBINATIONER

hej hallå idet blå. nu är det onsdag kväll och onsdagsmys! det frirar vi med hembakad pizza och smultrondryck. idag har skolan varit helt okej och lyftes till bra tack vare tacosen! efter skolan följde jag med maria och mattis till linköping som moraliskt stöd. jag fick köra och jag är så bra!! mitt på gatan i linköping gick en tant med rullator. jag var nära att gå ut och bära henne till trottoaren. varför gjorde jag inte det egentligen tänker jag nu i efterhand. har även hunnit med att barnpassa lite med. nu ska jag ge flipp en puss!
Kramizzz

Kommentarer
Postat av: flipper

sjukt snygg han till höger är! :)

2010-04-29 @ 08:43:01
URL: http://www.pappersbanken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0