RÅTTA

dagen börjar lida mot sitt slut. jag har hunnit med både skola, mormor, teori och handboll. skolan var ovanligt lång och vi roade oss med att äta rostade solroskärnor. PLUS att jag blev klämd i matsalen idag. jag satt nöjd med livet och lutade mig bak på stolen och när personen rygg mot rygg mot mig satte sig klämde hon mig eftersom hon var tvungen att skjuta ut stolen maximalt.... detta resulterade i smärta och att jag skrek. inte ens ett förlåt..
mormor gjorde mellis till mig, som när jag var liten, vi tittade på kort och sen sydde hon lite medan jag pluggade. på handbollen fick jag krama ett x antal småtjejer som behövde tröst osv. snacka om att känna sig älskad! höhö
snart kommer emil och anna, vi ska äta god mat och softa i soffan. sen finns det ingenting som jag inte står för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0