1995

har ju sådant fartfullt liv att jag egentligen inte hinner uppdatera här.. men jag skrev ner i mitt block igår "hinna blogga imorgon ca 5 minuter". SÅ nu sitter jag här, det är knappt att tiden räcker och jag får slå fort och hårt på tangenterna.
Helgen som var, var underbar. I fredags bar det av mot linköping och slussfest, en utgång, lyckad sådan och sen några timmars sömn på ett 1cm tunt liggunderlag. Lördagen bestod av förberedelser inför kvällen. Kvällen som blev dunder lyckad! Nära till tårar var jag när vi alla satt samlade i min hemmabyggda inglasade veranda.. Kräftor, sång skratt, lekar och sedan lite annat som exempelvis hårklippning gjorde mig lycklig för flera månader framåt.
Söndagen, 5års kalas i linköping. (Lekte med barbie i 1,5 timme och tyckte det var roligare än vad 5åringen tyckte) 5årigen som förövrigt är min kusin, en tjej som jag avgudar. Finns ingen bättre unge.
Nu har jag jobbat i två dagar, och det värsta är för en slussvakt är när det kommer båtar! Vad vill dom egentligen mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0