AHAH

Sitter hemma i villan, själv igen. Mamma pappa och erika har åkt till göteborg över helgen. Min helg som jag är ledig. Iallafall idag och imorgon..
Lyssnar på killers och tänker på hultsfred. Det var grejer det, tänker på skolan. Hur JÄVLA skönt det ska bli att slippa gå tillbaka dit. Verkligen inget jag kommer sakna, visst finns det människor jag kommer längta efter men då är det bara att ta tag i saken och ringa. Jag skulle nog brytas ner psykiskt om jag skulle behöva gå fram och tillbaka i korridorerna ett år till. Skriva arbete efter arbete i 316 - SVETT! Jag hade en underbar gymnasietid men nu är den över. Fuck yes!
Längtar tills den 27 oktober. Kan se mig Maria Lina och Moa vandra i djungeln. Rida elefant (Lina kommer ramla av) sitta och äta mysiga middagar på mysiga restauranger. Ta en dag på stranden och bara va. Dyka bland färgglada fiskar och åka buss på natten. Allt ska vi göra, och vi kommer fan inte stå ut med varandra men det kanske är lite det som är grejen? HAHA. Vi kommer klara oss gudomligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0