m.

vissa dagar saknar jag dig så att det gör ont. jag skulle bara vilja att du kom hem hit som du alltid brukar. du behöver inte göra något, du kan bara va. jag kan få ropa in dig och dricka en kopp kaffe. bara va. jag tänker på alla eftermiddagar efter skolan som jag låg bredvid dig i sängen och lyssnade på dina snarkningar. en gång snarkade du så  högt att jag hörde grannarna prata om vad det var som lät. jag ville gå ut och be dom hålla käften. jag skulle göra vad som helst för att få sitta vid ert köksbord, vi tre tillsammans igen. vi behöver inte säga något. jag vill att du ska berätta för mig hur man gör allt på bästa sätt, självklart ditt sätt. jag vill att du ska ta hand om mormor som du alltid gjort. jag saknar dig morfar. jag vill bara att du ska komma tillbaka. för nu har jag insett att du inte bara kommer vara borta några månader. och det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0