BUSSPUSS

torsdag. torsdag??? den här veckan har gått sjukt fort och jag vill inte tillbaka till skolan.. nu sitter jag och väntar på att åka in till stan. blir en sväng ialla affärer med linnea och lina :) men... jag har lovat mig själv att inte röra min lön den här månaden. jag ska spara jag ska spara... men jag lyckas aldrig. men den här månaden, den är min månad! höhö.

igår var mamma emil och jag på ikea. handlade hela affären ungefär.. sen bar det iväg hemmåt mot barnpassningen och på kvällen gav sig filip och jag på att göra sushi. det var... ja hur var det egentligen. hum.

sen har det hänt något. jag har fastnat i sims - igen. det är nästan pinsamt hur kul jag tycker det är haha. längtar redan tills jag kommer hem. .

kram kram kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0