COOL AS FCUK

yo bro. sitter här igen i en datasal. börjar fundera på varför jag aldrig skriver storbokstav efter punkt när jag skriver ett blogginlägg. kanske någon där ute som tror att jag inte lärt mig det. idag mailade jag med en fotoschnuppa som hade infört en ny kombination av punkter det så ut på följande sätt.

.... ett nytt försök....

..... vi hörs den 9 mars .....

alltså? hallå? vad fan är det där?

igår tiggde jag skjuss hem av felix. nu kom han förbi och jag får åka med honom hem idag med!!! jag älskar känslan av att inse att jag inte behöver gå hem. den är underbar. när jag kommer hem ska jag lägga mig i ett varmt bad efter jag har varit ute på en löptur

....... önska mig lycka till.......

HAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0