friday

chiquitabanana all day long. har sprungit tills jag stupa. får ingen ordning på mitt hår. hela dagen har det varit elastiskt och nu har jag turbolockar. plattången bränner mina hårstråninnifrån så jag lär inte ha något hår på huvudet om några år. ska ge mig ut i snön igen. handla för helgens bravader. morsan och jag snackade resor idag. hon säger att vi kanske ska åka till thailand på påsklovet och jag kysser gärna hennes fötter om vi gör det. eller fan heller jag stannar hellre hemma än att kyssa fötter.. jag måste bota min fotfobi. och det är nu. pics present till mig kanske är en början. föresten har jag väl påminnt Er om att jag fyller år på söndag? just fan det har jag gjort ett x antal gånger.

men nu då. jadå. hejdå då. hur FAN kunde jag skriva att mitt hår är elastiskt? Elektriskt heter det ju förhelvete. Det har hänt något med mitt skrivande. känns som jag har glömt bort ords betyelse stavning. jag vann fan en 40000 krs resa på min skrivförmåga. skärpning lis!!! elastiskt... inte fan kan man dra i mitt hår som en gummisnodd


Kommentarer
Postat av: linnea sundberg

hahahah! du är ju sötast

2010-02-05 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0