HOME

min mamma ska göra rotfruktschips. rotfruktschips. sen har hon gömt min chokladkaka i kylskåpet. hon har fått för sig att vara nyttig. men jag hittade chokladkakan. såklart. pluggandet har gått super i dag. känner mig riktigt nöjd över mig själv. nervimpulser hit och sinnesceller dit.

det är säkert en meter snö på min grannes tak. tänk om det skulle rasa in. sen sitter det en fågel och svälter i trädet utanför med. måste va jävligt deprimerande att vara fågel på vintern. gäspar gör jag. hela tiden och lite till. tro att jag sover för mycket och blir trött därför. för sömnbrist lär jag inte ha. sover väl nio timmar varje natt. gäsp. gäsp gäsp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0