jag kan vinna en vinst på lördag

idag har varit en rollig dag. den började med en lååång vandring till bageriet. påvägen mötte jag en buss som kört fast och höll på att flyttas bort. det gick inte. jag stannade och tittade lite. rätt intressant. mest kul var det att det satt passagerare i bussen hihi. sen vadnrade jag vidare och där mitt isnön stod maria och väntade. (lögn hon stod inne)

sen åt vi lite frulle och så och sen var det dags för maria att skjussa mig till skolan. problemet var att bilden fastnade i snön. självklart kan jag lösa detta tänkte jag så medans maria gasade puttade jag på framifrån (10 cm till en vägg) men det gick inte. jag fick snö överallt och maria koncenterade sig inte så värst mycket utan skrattade mest åt mig........ sen plockade jag bort lite iskockor under däcken och fortsatte putta. sen kom maria på den genialiska ideén att få bilen i rullning så hon körde framochtillbaka framochtillbaka. varje gång hon kom fram till mig puttade jag lite med en hand. inne i bilen satt maria även hon och gungade fram och tillbaka fram och tillbaka. och så woops!!! vi kom loss! sen garvade vi och åkte till skolan.

här har jag inte gjort allt för mycket. nu sitter jag och väntar på att adde och robin ska sluta så jag får skjuss hem. niccce. sen ska jag lägga mig och fuckning zova..

plankstek skulle inte va fel


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, rätt komisk morgon! hahah

åhhh ge mig planka! puss mao

2010-02-03 @ 14:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0