kisssses

idag är det måndag. ny vecka. jag har vart så glad idag, svävat runt i min egna värld. skolan kändes som en pisskvart som vanligt, mina två lektioner per dag är ganska lätta att härda ut. sen jobbade jag lite på projektet och allt piller gjorde mig lie sur för tillfället, men det läste sig och jag pulsade hem till mormor. åt lite frysta blåbär och pratade. sen puslade jag hem och nu sitter jag här med en chailatte. vi har köpt chaipulver och nu är jag fast. kan nog va bra för mig att dricka något annat än kaffe.

annars då. jo allt bra tack. en skön helg och en vecka kvar tills min födelsedag eller inte ens det bara sex dagar. *pirr i magen*. jag ska börja träna småtjejerna med. det känns bra.

snart kommer filpp hit. jag ska baka minipizzor som en jävla hemma morsa.


snart så. snart så slipper maria låssas att hon ska ta studenten


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart, snart är det våran tur! Kommer gå så fort, så snart är vi där! <3

2010-02-01 @ 21:44:54
Postat av: Anonym

det var från mig tjejen på bilden kommentaren ovan kom ifrån

2010-02-01 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0