LISALELELOVE

hejhej hemskt mycket hej.

torsdag idag. händelserik onsdag i går... jag vet inte. trevlig dagen med laxen iallfall. lite roliga incidenter och en tredjeplacering med en av mackorna och vi är nöjda. inatt drömde jag att jag hade djur som kröp innaför mitt skinn och det kliade som in i helvete.

torsdagen i skola har gått fort och snart ska jag bege mig hemåt och plugga det sista på naturen. den orkar jag nada mer. får gå som det går. helg snart. min kusin kommer ner med hennes två månaders bebis. lukta på bebis = mums. sen är jag ledig i helgen med. JAAA!

men nu ska jag gå ut i snön och rulla några varv ciao.


några år sen men ändå lika snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0