MONDAY

äckliga måndag. äcklig huvudvärk.
fin helg. super fin!

fredagen spenderades delvis i bowlinghallen. att jag var bäst på bowling gick inte att missa... bar hem en fet godis påse och låg och tittade på wilma 2 månader. sen vaknade hon och jag fick hålla ihenne. då la hon av största brakfisen och jag ville inte hålla henne längre. sen fick jag gå omkring med henne tills hon skulle somna, vilket hon nästan gjorde tills jag la henne i sängen. då ville hon bara ligga och le mot mig. le le le.

lördagen var en ledig dag och det var sjukt skönt. filpp och jag åkte och spenderade pengar på stan och kvällen bestod av äventyr ute i snö. vi hoppade ner i snön från gungor. gmde oss i snöhögar och hoppade från altanräcket. barn ska man va. sen gick vi in, lagade mat och spelade spel. dock vann vi inte men vi var glada ändå! min södag bestod av handboll ikea och god mat. vi förlorade men tjejerna var glada ändå. på ikea shoppade vi lite och åt 5kronorskorv som man måste när man är på ikea. det är inte okej att glömma bort att det var allahjärtansdag igår med. vi åt godmat och kanske gav jag filip en extra puss eller två.

nu. plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0