NEVEREVER

klockan är halvåtta. välkommen till mig! har bänkat mig framför tvn.
är helt slut efter 1.5 timme med 16 elva åringar bankar huvdvärksnissarna på mitt huvud. men kul är det! idag har det varit torsdag. jag spenderade några timmar i skolan en timme springandes runt i söderköping och en timme i badet. sen åt jag köttfärssås och chokladboll = jag tycker om.

snart ska jag äta macka med senap och ost. något som det blivit lite för mycket av på senaste. senap? måste va bland det godaste. till maten på mackan osv. me like. människor som inte gillar senap har aldrig smakat det och tycker att alla som äter senap är äckliga.. för stolt för senap? ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0