SKIII

hejhallå i de blå.
mitt sportlov flyter på och jag har lyckats göra saker hela tiden. idag tog maria och jag vårt pick och pack till ykxbacken med axel. vad vi trodde väntade oss där vet jag inte riktigt. hade stora problem med att få på mig mina pjäxor och när vi väl kom upp så ramlade jeansmannen i liften och det fann vi väldigt roligt. sen skulle vi åka och det var inte lika kul efter ett xantal åk. axel brukar åka där 1-2 gånger i veckan och det kan vi verkligen inte förstå. men trots vår besvikelse så hade vi ändå en trevlig stund tillsamans i friluftslivet. sen åt vi mcdonalds och det satt fint i kistan.

maria axelsson olsson och lisa bergholm lovar nu att aldrig mer ge sig ut på hajk i östergötland och dess närområde.

imorgon ska vi laga sushi. undra hur fan det ska gå. men först ska jag till ikea med bror min och förövrigt så är tjejerna jag tränar så söta och jag ångrar inte en sekund att jag pallade mig ner till sporthallen igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, på heder och samvete aldrig mer hajk!! pusssis

2010-02-24 @ 13:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0