WOOOPS

söndagkväll. spelar inte så stor roll då en vecka ledigheter är vad man kliver in i imorgon. men inte filip han ska jobba hahahahha.

annars då, helgen har varit väldigt bra. sis på besök, badhuset i fredags efter skolan. plask bubbel och motionssim. hey ho lets go. dock drog jag på mig jordens förkylning och uppstigning klockan sju dagen där på och 7 timmar dötid knappt utan kunder på jobbet var väl inget att hurra för. Sen låg moa och jag i min säng i tre timmar och spelade sims haha. mumsa great. tacokväll hos filip väntade oss sen och när maria kom så spelade vi lite sims igen. sen skrattade vi mm och hade det roligt mm. klockan tolv fyllde maria år och fast jag skickat TVÅ sms så blev hon ledsen för att ingen kom igåf hennes födelsedag..... otacksamt med tanke på mina sms..... hööhöö. menidag fyller hon iallafall år hurra hurra hurra.

nu ska jag äta lite ost med kex och så när min bror kommer hem från Finland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0