Wromba

undra vem som varit inne på min blogg de senaste tre minuterna någon är det iallfall.

idag har vi varit i västervik jag och min familj, möblerat och plockat ordning i emils lägenhet som förövrigt inte är ett dugg fin...... nu vet jag vart jag kommer brumma med mitt körkort ( som jag ska ha isommar) på mina lediga dagar. sen har vi lagat lite indiskt och jag bakade nanbröd som skulle jäsa i 2 timmar. men det hade vi varken ork eller lust med som vi sket i jästiden och bröden blev äckliga. haha. vi har även hunnit med lite spel och os tittande, jordnötsringar och en hel del skratt. jag har fått nya sims av emil i fördelsedags present ( jag hade köpt det och sa att han kunde betala om han ville haha) och jag vet att jag kommer fastna ett x-antal timmar med mina simsgubbar.

men nu ska jag sova förhoppningsvis utan mardrömmar eller prat i sömnen för imorgon väntar yxbacken om inte vädergudarna hatar mig och maria.

dröm sött sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0