absoult!

idag tvingade jag ut filip på min årliga "hajk tur", något som från och med förra året kommer gå i tradition. Jag klättrade upp på vår gamla vind och slet ner längsskidorna. Ja ni hörde rätt LÄNGDSKIDOR. sånna som jag och maria körde vasaloppet runt på när vi var mindre. det hela började väldigt roligt då filip körde in i mig och ramlade.

självklart hade jag med mig en väska med fika i. denna benjöt vi när vi tagit oss 1,5 km runt. en tur som böjd på filip 50 meter framför lisa. mina skidor gled inte ens i nerförbackarna och jag frös om fötterna. när vi skulle fika förs jag om röven med. men va fan. hajka sak man göra minst en gång per vinter. så nu är det gjort!

annars kryper mina lediga dagar i antal. bara en och en halv vecka kvar. men jag ska till norge på lördag och suuussa ner för backarna.

har hunnit med det ena och det andra i veckan. träffat nathalie utan h och linda. världens finaste. sen har jag målat om köket vårt med. vi köpte en beige  färg som vart lila då den kom upp på väggarna. men det vart fint och nu är köket lila.

men nu ska vi ha mysonsdag och imorgon ska jag åka in till big city norrköping!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0