back in buisness

home sweet home? nja.

efter en lång tågresa, med stinkande vagn och icke synkade tåg kom vi fram till oslo. där väntade en etta och en isakll luftmadrass. en sömn i nordpolen. dagen därpå väntade en bilresa som tog oss upp på fjället.

vi bodde i en lyxstuga. badade bastu varje dag och susade ner för backarna. bowlade åt god mat och öppnade presenter. skrattade myste stakade oss och ramlade i skogen. sen var vi tvugna att åka hem. redan? en 8 timmars bilresa och en eller två bortdomnade rövar. men sen kom vi hem precis lagom till let´s dance.

sen vaknade vi igen och åkte till big town linköping efter att vi klätt upp oss i våra finaste kläder och användt allt smink i necessären. stolt över en duktig bror. en fest med massor människor och god mat. en isprinsessa som jag älskar och alla mina perfekta kladdkakor. sen begav vi oss med dr emil bergholm ut i linköpings natt.

var sådär sex sju år yngre än alla andra som mindes mig från åk8 då jag praoade i deras klass en vecka haha. det kallar jag prao. läsa kalletidningar på föreläsningar och inte göra så mycket mer.

sen begav vi oss hem i natten och somnade som stockar.

idag är det söndag och det knyter sig i min mage av tanken att det är måndag imorgon och att jag börjar skolan...


kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0