big in japan



idag är det torsdag. undar om tor firar det uppe i guda himlen. det skulle jag göra varje jävla lisasdag om den skulle finnas. det är lika mycket snö idag som igår. skulle vilja knäppa med fingrarna och skaffa fram lite kvittrande fåglar &vårsol.

kan knappt förstå att det är ett år sen förra 21 januari var. förra vintern känns så nära. typ som att jag skulle kunna sträcka ut handen och hälsa på den. men det har gått ett helt jävla år. jag fyller nitton om några veckor med. nitton. vad är det för skit ålder? ingen alls. robin och jag gick hem vid halv ett idag. strosade runt i mitt hus och pratade om det mesta. tänk att vi har gått vid varandras sida så många år. vi satt och asgarvade åt min dagbok från när jag var 8 år - jag var en oerhört smarttänk liten tjej med många välupplagda planer för hur jag skulle få bli ihop med den jag ville. jag hade även ett självförtroende som var lite väl...

"Tja dagbok i dag ska jag på handbolsmatch jag tycker jag är bäst i laget fast jag vågar inte seja det till Lisa.O hon är okså bäst i laget vi kenner att vi kommer få spela mest på plan medan dom andra får sitta på avbrytarbenken och villa."

"jag är nöjd med mig selv jag är söt och snygg min kusin var hos mig för en vecka sen hon seger snask till godis jag är också ret rolig och jag är bra på fotboll och handboll"

det hemska med allt detta är att det är sant. jag var så självgod att jag skulle kunnat skriva en bok om alla mina fina egenskaper haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0