!

måndag. nästan hoppade till skolan men  när jag öppnade skåpet hände något. jag fastnade i jackan, hittade inte rätt böcker, började må illa, blev sur, lång kö för att köpa en jävla kopp kaffe. En halvtimme senare var jag glad igen och sen rullade dagen på. maria och jag skrattade åt händelsen på min veranda för ungefär ett år sen. dagen då kottar regnade från himlen osv.... gick till mormor och morfar och la pussel. fikade. morfar hade lagt tre bitar idag och sen la vi tio till. sen gick jag hem och hamnade här. sak plugga lite och sen sen sen kommer det jag längtat efter hela dagen hela helgen. lalala.


 
kaos i paradiset 1991


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, alltså den där bilden!!! HAHA puss maris

2010-01-25 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0