ingetannat att ha på mig

en dag på jobbet med mina stjärnor och nu sitter jag efter många om och men hemma hos linnéa. det tog mig ungefär en kvart att hitta hit från parkeringen utanför hennes hus... dockgärdet får mig att må illa.

- linnea jag hittar inte. du sa nummer elva med nu har jag gått förbi nummer 10 och sen kom tolv.

jag vandrade vidare och förbi cattis hus och sen ringde jag ingen till linnea.

- jag har gått förbi cattis hus men ditt hus finns inte här

tydligen var det ett rött hus och jag tittar mig om. brevid cattis hus finns faktist ett rött hus! jag springer dit och ser att det står 1 på huset.. kanske har den andra ettan ramlat ner?

- linnéa nu har jag gått tillbaka men det står ett på dörren
- tillbaka??? jag bor förbi catti

så jag  vandrar tillbaka mot catti igen och vem ser ja ginte då om inte catti herself. stannar och pratar lite. berättar om min situation. catti visar mig att linnea bor nere i hörnet där i röda huset. jag går dit och runt hörnet väntar 5 röda hus........................... vilket jävla nummer var det jag skulle till?

ikväll är natten osäker

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vilken tur att du hittade rätt, vem vet vad som kunde ha hänt annars, har hört att dockgärdet är ett farligt område att gå vilse på :P

2010-01-24 @ 18:39:16
URL: http://actti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0